من به دنبال نویسنده های خوبی هستم که از جنگ جهانی دوم ، آلمان -هیتلر - نازی - اسلحه ها -راز ها و چیز های مرتبط با این ها سر در بیاره و مطلب بزاره.چقدر پست میزاره اصلا برام مهم نیست روزی یکی ، هر ماه یک دونه پست فرق نمیکنه.
فعلا حقوقی نمیدم.اختیاری است.امیدوارم بیاین.میخوایم مثل نازی سنتر بشیم و یا حتی فراتر و بهتر.
با آیدی من در تلگرام در ارتباط باشید.
@hrmz1381
ممنون از همگی
نوشته شده در پنجشنبه یازدهم خرداد ۱۳۹۶ ساعت 1:50 توسط : حمیدرضا موسوی | دسته :
نظامی...ما را در سایت نظامی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160